CPO (Cost per Order):

Το κόστος της αγοράς ενός προϊόντος ή υπηρεσίας από χρήστη που προήλθε από μία διαφήμιση.
Υπολογίζεται αν διαιρεθεί το κόστος της εκστρατείας με τις συνολικές αγορές που τελικά πραγματοποιήθηκαν.
To CPO είναι και τρόπος αγοράς διαφημιστικού χώρου σε ένα Μέσο, όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει το Μέσο μόνο
όταν κάποιος χρήστης (αφού πατήσει την διαφήμιση και επισκεφτεί το Web Site του διαφημιζόμενου), τελικά αγοράσει και το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζεται.
Ονομάζεται και Sell Deal ή Sell Click.