Click Through Rate:

Αναλογία μεταξύ των εμφανίσεων (Ad Impressions) μίας online διαφήμισης και των πατημάτων (Ad Clicks) που έγιναν σε αυτήν από τους χρήστες.
Το Click Through Rate δηλώνει ποσοστό των χρηστών που πάτησαν την online διαφήμιση σε σχέση με αυτούς που την είδαν. Υπολογίζεται αν διαιρεθεί ο αριθμός των συνολικών Ad Clicks με εκατό (100) εμφανίσεις (Ad Impressions).
Παράδειγμα: 4% Click Through Rate σημαίνει ότι στους 100 χρήστες που θεωρητικά είδαν ένα banner το πάτησαν οι 4.
To Click Through Rate υπολογίζεται αυτόματα από τους Ad Servers.
(Σημείωση: Το αυξημένο ClickThrough Rate δεν είναι o μοναδικός παράγοντας επιτυχίας μίας εκστρατείας. To αν κάποιος πατήσει τελικά μία διαφήμιση εξαρτάται από το creative που χρησιμοποιήθηκε και βέβαια το διαφημιζόμενο προϊόν).
Συνήθως το Click Through Rate κυμαίνεται μεταξύ 0.5%-2%.