Burnout:

Έκφραση που περιγράφει το «κάψιμο» μίας online εκστρατείας που λόγω του ότι έμεινε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα με τα ίδια δημιουργικά (banners, buttons).
Η εκστρατεία σταματά να αποδίδει και το Click Through Rate μειώνεται καθώς οι χρήστες βαρέθηκαν να βλέπουν το ίδιο banner με το ίδιο μήνυμα.
Υπολογίζεται ότι ένα banner έχει πετύχει τον σκοπό του μετά τις 3 εμφανίσεις ανά χρήστη και τότε πρέπει να αντικατασταθεί.
Οι Ad Servers με ειδικά φίλτρα και την χρήση Cookies μπορούν να αποτρέψουν το φαινόμενο.
Έτσι μόλις ο ίδιος χρήστης δει 3 φορές ένα συγκεκριμένο banner, τότε στην 4η να εμφανίζεται άλλο.